vineri, 18 septembrie 2015

In cadrul școlii copilul beneficiază de : - Crearea unui climat afectiv-pozitiv; - Stimularea încrederii în sine şi a motivaţiei pentru învăţare; -Încurajarea independenţei, creşterea autonomiei personale; - Încurajarea eforturilor; - Folosirea frecventă a sistemului de recompense, laude, încurajări și întărire pozitivă, încât să fie încurajat şi evidenţiat cel mai mic progres; - Crearea unui climat afectiv, confortabil; -Centrarea învăţarii pe activitatea practică; - Folosirea învăţării afective; -Sprijinirea elevului să devină membru al unui grup; - Organizarea unor activităţi de grup care să stimuleze comunicarea şi relaţionarea interpersonală (jocuri, activităţi extraşcolare, activităţi sportive, de echipă); Sprijin emoţional; - Folosirea unui limbaj simplu, accesibil elevului şi nivelului lui de înţelegere; Încurajarea oricărei tentative de comunicare, indiferent de natura ei; Într-o abordare incluzivă toţi elevii sunt consideraţi la fel de importanţi, fiecăruia i se valorifică calităţile, pornind de la premisa că fiecare elev este capabil să realizeze ceva bun.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu